preloader
Edit Content

درباره ما

مجموعه کلینیک شفاف شامل مطب اپتومتری‌ (بینایی سنجی) و موسسه ساخت و فروش عینک طبی میباشد. 
عینک شفاف در سال ۱۳۸۳ در منطقه شاهین ویلا در کرج شروع به کار کرده و مفتخر است که به مدت ۱۸ سال در خدمت مردم شریف کرج میباشد . موسس ومسئول فنی مجموعه خانم زهره حاج حسینی کارشناس اپتومتری از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل سال ۱۳۸۱ و کارشناس ارشد MBA از دانشگاه تهران افتخار دارد که در مدت ۱۰ سال ریاست انجمن اپتومتری استان البرز را بر عهده دارد و نیز معتمد بیمه های دانا البرز کوثر و کارشناس مربوط به معافیت سربازی استان در بخش بینایی است . 
این مجموعه به مدت ۱۲ سال در طرح سنجش تنبلی چشم افتخار همکاری با بهزیستی استان برای شناسایی و رفع تنبلی چشم کودکان را دارد و نیز سالهاست که با آموزش و پرورش برای معاینه دانش آموزان همکاری دارد .
مفتخریم که در مجموعه ما برای هر گروه سنی با موضوع سلیقه و توان مالی امکان خرید و دریافت خدمات وجود دارد و شعار ما این است که کسی بدون رفع مشکل و خرید لذت بخش از این مجموعه خارج نمیشود .
مجموعه شفاف در زیربنای مناسب با امکانات به روز اتاق معاینه و نیز به روزترین عینک ها در بخش عینک طبی و آفتابی با کادری مجرب و توانمند در مشاوره فروش، در فضایی صمیمی تجربه یک خرید لذت بخش و یک معاینه با کیفیت را برای همه ی عزیزان فراهم می آورد.
این مرکز برای بیمه های تکمیلی مختلف از جمله نیروهای مسلح،کوثر،دانا،البرز،آسیا،کارآفرین،سینا،معلم و Sos طرف قرارداد بوده و در خدمت شماست.

با ما تماس بگیرید

عمل کاشت لنز داخل چشمی (آرتیزان)

عمل کاشت لنز داخل چشمی (آرتیزان)

  • خانه
  • -
  • اپتومتریست
  • -
  • عمل کاشت لنز داخل چشمی (آرتیزان)
عمل کاشت لنز داخل چشمی (آرتیزان)

روش های زیادی برای رفع عیوب انکساری چشم وجود دارد که از معمول ترین آنها استفاده از عینک است. البته که اگر استفاده از عینک چندان دلخواه شما نیست، می توانید از انواع لنزها کمک بگیرید. اگر بخواهید از لنزها نیز به صورت دائمی استفاده کنید، متوجه خواهید شد که استفاده از آنها نیز دردسرهایی دارد که می تواند ضعف بینایی شما را به یک معضل تبدیل کند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های دائمی نیز برای از بین بردن ضعف بینایی وجود دارد، که از جمله آنها می توان به عمل کاشت لنز اشاره کرد. این روش جراحی می تواند با کمترین میزان خطر روی عملکرد بینایی شما تاثیر بگذارد. اگر می خواهید مشکلات بینایی خود را به صورت دائمی حل کنید، درادامه این مطلب همراه ما باشید.

عمل کاشت لنز چیست؟

عمل کاشت لنز یکی از انواع عمل جراحی است که برای اصلاح عیوب انکساری چشم استفاده می شود. در این عمل از انواع لنزهای دائمی کاشتنی استفاده می شود که البته نسبت به لنزهای طبی می تواند مدت زمان بیشتری درون چشم قراربگیرد.

برای استفاده از لنزهای طبی معمولی شما می توانید هر زمان که بخواهید با رعایت اصول بهداشتی آنها را درون چشم هایتان قراردهید و البته که نهایت پس از یک هفته باید آن را بردارید. در مقابل لنزهای دائمی از طریق عمل جراحی روی قرنیه قرار می گیرند و دیگر خودتان برای برداشتن و گذاشتن مجدد آن نیازی نیست کار خاصی انجام دهید.

البته دقت داشته باشید این لنزها از ترکیب ماده هایی نظیر کلاژن و پلیمر ساخته می شود که با بدن انسان سازگار است. به همین دلیل نیز می تواند به صورت دائمی روی چشم ها قراربگیرد و هیچ مشکلی را نیز برای سلامت فرد ایجاد نخواهدکرد.

عمل کاشت لنز نسبت به سایر عمل ها مشکلات بیشتری را از بینایی شما حل می کند. ازجمله مشکلاتی که می توانید با کاشت لنز برای درمان آنها اقدام کنید، می توان به نزدیک بینی ، دوربینی، پیرچشمی، آستیگماتیسم و آب مروارید اشاره کرد.

بررسی مزایای عمل کاشت لنز

شاید از خود بپرسید که عمل کاشت لنز چه مزایایی در مقابل سایر عمل جراحی دارد که سبب انتخاب آن از سوی بیمار می شود. درادامه به بررسی مزایای عمل کاشت لنز می پردازیم:

  • این عمل به هیچ عنوان آسیبی را به اعصاب قرنیه وارد نمی کند.
  • پس از انجام عمل کاشت لنز خشکی چشم را تجربه نخواهیدکرد.
  • کاشت لنز از بهترین روش های جراحی محسوب می شود که نتایج بسیارخوبی را برای بیمار خواهدداشت. درواقع پس از انجام این عمل کیفیت و وضوح دید شما نیز عالی خواهدبود. علاوه بر این قرنیه چشم نیز حالت طبیعی خود را حفظ می کند.
  • لنز دائمی از جنس کلاژن تصفیه شده هستند به همین دلیل احتمال ناموفق بودن عمل در آنها بسیارپایین است.درواقع جنس این لنزها به گونه ای است که بدن آن را به عنوان جسم خارجی نمی شناسند پس سبب بروز عفونت نیز نخواهدشد.
  • کاشت لنز دائمی کمک می کند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. زیرا برای استفاده از انواع لنزهای طبی باید با رعایت نکات بهداشتی آنها را در چشم بگذارید. شب هنگام نیز برای خواب باید لنزها را از داخل چشم بیرون آورید. تمامی این مشکلات در استفاده از لنزهای دائمی برای شما وجودنخواهدداشت.
  • این عمل قابل برگشت است یعنی هر زمان که بخواهید با مراجعه به پزشک می توانید برای خارج کردن این لنز اقدام کنید.

سایر مزایای عمل کاشت لنز

  • عمل کاشت لنز در چند دقیقه انجام می شود.
  • کاشت لنز برای تمامی افرادی که قرنیه غیرطبیعی و یا نمره چشم بالایی دارند، مناسب است.
  • ماده کومولار که در لنزهای دائمی وجوددارد، نور مرئی را به خوبی از خود عبور می دهد و اما از چشم های شما در برابر اشعه فرابنفش محافظت می کند.
  • لنزهای دائمی مبتنی بر کلاژن است به همین دلیل نیز با چشمایتان سازگاری دارد.
  • دوره نقاهت پس از عمل کاشت لنز بسیارکوتاه است به همین دلیل نیز شما می توانید به راحتی به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.
  • اگر از خشکی چشم رنج می برید و انجام سایر عمل جراحی چشم نظیر لیزیک برای شما مقدور نمی باشد، کاشت لنز یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهدبود. این موضوع درباره افرادی که نزدیک بینی شدیدی دارند نیز صدق می کند.
  • برخلاف آنچه عده ای تصور می کنند به هیچ عنوان در عمل کاشت لنز شما وجود آن را احساس نخواهیدکرد و دید کاملا طبیعی دارید.
  • این لنز نیاز به تعویض ندارد و برخلاف لنزهای طبی هیچ مراقبت خاصی را نیز نیاز نخواهدداشت.
  • کاشت لنز هیچ مانعی برای سایر عملکردهای چشم شما به وجود نخواهدآورد.
  • از مهم ترین مزایای کاشت لنز این است که اگر نمره چشم شما تغییر کند به راحتی می توانید لنز موردنظر را خارج کرده و طبق نظر پزشک آن را تعویض کنید.

براساس مزایای که از کاشت لنز بیان شد، شما می توانید برای انجام و یا عدم انجام این عمل تصمیم بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک شفاف شامل مطب اپتومتری(بینایی سنجی) موسسه ساخت و فروش عینک طبی می باشد.
عینک شفاف در سال 1383 در منطقه شاهین ویلا در کرج شروع به کار کرده است و مفتخر است که مدت ۱۸ سال در خدمت مردم شریف کرج می باشد .
این مجموعه به مدت 12 سال در طرح سنجش تنبلی چشم افتخار همکاری با بهزیستی استان برای شناسایی و رفع تنبلی چشم کودکان را دارد و نیز سالهاست که با آموزش و پرورش  برای معاینه دانش آموزان همکاری دارد.
مفتخریم که در مجموعه ما برای هر گروه سنی با موضوع سلیقه و توان مالی امکان خرید و گرفتن خدمات وجود دارد و شعار ما این است که کسی بدون رفع مشکل و خرید لذت بخش از این مرکز خارج نمی شود.

روزهای کاری

شنبه تا پنج شنبه:
صبح ها: 8-10
عصرها: 16:30-20:30